doetsjka.reismee.nl

Eindelijk.. Aftellen naar de volgende reis!

Ik kan niet meer wachten op het vetrek op 5 maart naar Oeganda.. En daarom schrijf ik nu, een maand van te voren al een klein verslagje!

Op de dag van vertrek zullen Natalie en ik \'s avonds al aankomen in Oeganda. De eerste weken zullen we in het plaatsje verblijven waar we in 2011 ook waren. Ik heb enorm veel zin om alle mensen van daar weer te zien. Ongeveer van 1 april tot 1 mei verblijven we in een plaatsje dichter bij de hoofdstad. Daar gaan we deel uit maken van het Lejofonds (www.lejofonds.nl), het alom bekende geitenproject. Voor de mensen die een geit hebben geadopteerd: die zullen we daar aanschaffen en bij een familie onder brengen. Na die tijd gaan we weer terug naar Jinja, de eerste plaats. Meer is eigenlijk nog niet bekend, maar dat voelt niet eens verkeerd. Misschien beginnen we dan ook al wel een beetje te Afrikaniseren, want zo zullen de drie maanden daar ook wel lopen... Hoe dan ook, ik probeer jullie vanuit daar op de hoogte te houden via deze site.

Groetjes,

Diede

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!